Jag har en fråga. Nu när vi flyttar många patienter framåt i tidboken och några gånger långt fram, vill vi gärna skicka den nya kallelsen när den nya tiden närmar sig. På våra bokningar som bokas/flyttas från revisonslistan så uppstår det ett rött "R" i vänstra kanten som visar att patienten inte fått tiden. om man önskar kan man sedan manuellt ändra till "sätt som kallad" och R blir blått. Då till min fråga; Går det att även få den funktionen på de som ej bokats via revisionslistan? (tex. en tid som blivit bokad direkt)
Skulle underlätta enormt! Tack på förhand.
Med vänlig hälsning
Eva Daarstad
0 Röster
1 Kommentarer
Jens Jonssonpostat
över 3 år sedan
Admin
Hej Eva, tack för din fråga! Det korta svaret är: Nej Om patienten har en Revision som finns med på revisionslistan, kan man dock "dra ut tiden" från Patientlisten.
Hej
Jag har en fråga. Nu när vi flyttar många patienter framåt i tidboken och några gånger långt fram, vill vi gärna skicka den nya kallelsen när den nya tiden närmar sig. På våra bokningar som bokas/flyttas från revisonslistan så uppstår det ett rött "R" i vänstra kanten som visar att patienten inte fått tiden. om man önskar kan man sedan manuellt ändra till "sätt som kallad" och R blir blått. Då till min fråga; Går det att även få den funktionen på de som ej bokats via revisionslistan? (tex. en tid som blivit bokad direkt)
Skulle underlätta enormt! Tack på förhand.
Med vänlig hälsning
Eva Daarstad
0 Röster
1 Kommentarer
Jens Jonsson postat över 3 år sedan Admin
Hej Eva, tack för din fråga!
Det korta svaret är: Nej
Om patienten har en Revision som finns med på revisionslistan, kan man dock "dra ut tiden" från Patientlisten.
0 Röster
Logga in för att publicera en kommentar