Se bifogat bild. Under Ekonomirapporter/Rapporter kan man exportera ut excelfiler på bl.a. patientfordringar, delbetalningar som jag brukar varje månad skicka iväg till min redovisningskonsult. Jag noterar fortfarande att patienter uppgifter följer med här. Det borde kunna bockas av så inte de följer med på exporterade filen.
Mvh
Yavuz Tasci
0 Röster
1 Kommentarer
Jens Jonssonpostat
över 3 år sedan
Admin
Hej Yavuz och tack för att du skriver. Detta önskemål har varit uppe i produktledningen för granskning och vi tycker det är ett jättebra önskemål. Men den närmsta tiden har det fått ligga åt sidan för andra mer brådskande och prioriterade ärenden. Tills vidare är rådet att radera kolumnen för personnummer i excel filen efter att den sparats. Samt att alltid ta bort sina filer när listan inte behövs längre.
Hej,
Se bifogat bild. Under Ekonomirapporter/Rapporter kan man exportera ut excelfiler på bl.a. patientfordringar, delbetalningar som jag brukar varje månad skicka iväg till min redovisningskonsult. Jag noterar fortfarande att patienter uppgifter följer med här. Det borde kunna bockas av så inte de följer med på exporterade filen.
Mvh
Yavuz Tasci
0 Röster
1 Kommentarer
Jens Jonsson postat över 3 år sedan Admin
Hej Yavuz och tack för att du skriver.
Detta önskemål har varit uppe i produktledningen för granskning och vi tycker det är ett jättebra önskemål.
Men den närmsta tiden har det fått ligga åt sidan för andra mer brådskande och prioriterade ärenden.
Tills vidare är rådet att radera kolumnen för personnummer i excel filen efter att den sparats. Samt att alltid ta bort sina filer när listan inte behövs längre.
0 Röster
Logga in för att publicera en kommentar